demonmisza - 2009-07-30 16:44:22 |
1. Utworzyć temat "Tawerna " Pod Krwawym Krukiem"", w której można by się podejmować wstępnie przygotowanych misji... 2. Manipulatorzy, ze względu na specjalną siłę, powinni posiadać dodatkowy atrybut "PSYCHIKA" - określało by to siłę ich psychiki., czyli zdolności telepatyczne i telekinetyczne. 3. Póki można jeszcze wprowadzać to można by wprowadzić umiejętności drugorzędne. prowadziłoby to do znacznej indywidualizacji graczy. Np.: Manipulator: Telepatia Telekineza Blef itp.
Na razie to tyle, jak coś mi się przypomni to jeszcze dopiszę.
|
Indestructible Warrior - 2009-07-30 16:53:10 |
1:. Jak będę miał czas to wprowadzę ;) 2:. Zamiast udźwigu będą mieli taki sam atrybut jak Niezniszczalni 3:. Jak dokończę generator karty postaci to będzie tam taka umiejętność ;)
|
demonmisza - 2009-07-30 20:00:30 |
Kolejne: 1. Rangi dla manipulatrorów: 1 lvl - Informator 5 lvl - Zwiadowca 10 lvl - Dowódca Zwiadu 20 lvl - Szpieg 25 lvl - Imperialny Szpieg 30 lvl - Łowca Danych/ Kapłan 35 lvl - Łowca Umysłów/ Starszy Kapłan 38 lvl - Starszy Łowca Umysłów/ Mnich 40 lvl - Oczy Imperatora/ Starszy Mnich 45 lvl - Zmysł Imperatora/ Wilebny 50 lvl - Szept Imperatora/ Opat Od 30 lvl można wybrać 2 rodzaje karier. Kariera niezależna (droga Kapłana) lub służba dynastii (Łowca Danych). Dzięki temu można by różnym Manipultorom dać rożne korzyści. 2. Głód Maniacs. Otóż Maniacs od tej pory odczuwaliby głód dotyczący dusz. Głód przybierałby saldo dodatnie lub ujemne. Ujemne osłabia postać i prowadzi ku jej śmierci (- 5000), zaś dodatnie wzmacnia (+1000 - +1 do statystyk (max + 5 000)). Szybkość wzrastania łaknienia to (lvl*3-wytrzymałość na godzinę)*10. Kidy wynik tego wzoru równa się 0 lub więcej, postać traci 1 na h.
|
Indestructible Warrior - 2009-07-30 20:02:56 |
Oki... Rangi wprowadzam natychmiast, a głód tak samo ;)
|