demonmisza - 2009-07-30 16:44:22

1. Utworzyć temat "Tawerna " Pod Krwawym Krukiem"", w której można by się podejmować wstępnie przygotowanych misji...
2. Manipulatorzy, ze względu na specjalną siłę, powinni posiadać dodatkowy atrybut "PSYCHIKA" - określało by to siłę ich psychiki., czyli zdolności telepatyczne i telekinetyczne.
3. Póki można jeszcze wprowadzać to można by wprowadzić umiejętności drugorzędne. prowadziłoby to do znacznej indywidualizacji graczy.
Np.:
Manipulator:
Telepatia
Telekineza
Blef
itp.

Na razie to tyle, jak coś mi się przypomni to jeszcze dopiszę.

Indestructible Warrior - 2009-07-30 16:53:10

1:. Jak będę miał czas to wprowadzę ;)
2:. Zamiast udźwigu będą mieli taki sam atrybut jak Niezniszczalni
3:. Jak dokończę generator karty postaci to będzie tam taka umiejętność ;)

demonmisza - 2009-07-30 20:00:30

Kolejne:
1. Rangi dla manipulatrorów:
1 lvl - Informator
5 lvl - Zwiadowca
10 lvl - Dowódca Zwiadu
20 lvl - Szpieg
25 lvl - Imperialny Szpieg
30 lvl - Łowca Danych/ Kapłan
35 lvl - Łowca Umysłów/ Starszy Kapłan
38 lvl - Starszy Łowca Umysłów/ Mnich
40 lvl - Oczy Imperatora/ Starszy Mnich
45 lvl - Zmysł Imperatora/ Wilebny
50 lvl - Szept Imperatora/ Opat
Od 30 lvl można wybrać 2 rodzaje karier. Kariera niezależna (droga Kapłana) lub służba dynastii (Łowca Danych). Dzięki temu można by różnym Manipultorom dać rożne korzyści.
2. Głód Maniacs. Otóż Maniacs od tej pory odczuwaliby głód dotyczący dusz. Głód przybierałby saldo dodatnie lub ujemne. Ujemne osłabia postać i prowadzi ku jej śmierci (- 5000), zaś dodatnie wzmacnia (+1000 - +1 do statystyk (max + 5 000)). Szybkość wzrastania łaknienia to (lvl*3-wytrzymałość na godzinę)*10. Kidy wynik tego wzoru równa się 0 lub więcej, postać traci 1 na h.

Indestructible Warrior - 2009-07-30 20:02:56

Oki... Rangi wprowadzam natychmiast, a głód tak samo ;)

www.bajubaju.pun.pl www.narutowarsmax.pun.pl www.kzk.pun.pl www.lwiaziemiaijejstado.pun.pl www.dmt.pun.pl