LVL P.D. 1 0 2 250 3 750 4 1500 5 2500 6 3750 7 5250 8 7000 9 9000 10 11250 11 13750 12 16500 13 19500 14 22750 15 26250 16 30000 17 34000 18 38250 19 42750 20 47500 21 52500 22 57750 23 63250 24 69000 25 75000 26 81250 27 87750 28 94500 29 101500 30 108750 31 116250 32 124000 33 132000 34 140250 35 148750 36 157500 37 166500 38 175750 39 185250 40 195000 41 205000 42 215250 43 225750 44 236500 45 247500 46 258750 47 270250 48 282000 49 294000 50 306250
Na start dostajemy atrybuty. Atrybuty możemy rozdawać co zdobyty level, a także dostawać na misjach o poziomie trudnym. Atrybuty różnią się u każdej z ras i pod ras. Na początku, jeżeli gramy ludźmi, mamy takie statusy:
Siła - 2 Szybkość - 2 Obrona - 2 Wytrzymałość - 3 Udźwig - 1*
Im więcej udźwigu tym więcej można nosić broni. Czyli, jeden punkt = jedna sztuka broni.
Początkowe statusy dla nieśmiertelnych:
Siła - 3 Szybkość - 4 Obrona - 5 Wytrzymałość - 2 Inteligencja - 6*
Im więcej inteligencji, tym więcej można wykonać ataków siłą własnej woli. Czyli, dwa punkty siły umysłu = jeden podstawowy atak na turę.
Początkowe statusy dla bestii:
Siła - 5 Szybkość - 4 Obrona - 7 Wytrzymałość - 3 Inteligencja - 1
Im więcej inteligencji tym bestia jest bardziej kompetentna i może walczyć z większą ilością przeciwników na raz.
Co level zdobywamy 4 punkty do rozdania. Nieśmiertelni dostają 4 + 1, który ten dodatkowy punkt muszą dawać w inteligencje!
Dostawanie P.D.:
P.D. możemy dostawać w dwa sposoby:
Walki:
Wygrana - 300 P.D. Remis - 150 P.D. Przegrana - 75 P.D. Treningowa - 35 P.D.
Misje:
Ciężka - 15000 P.D. Średnia - 7500 P.D. Łatwa - 3750 P.D.
Misje mogą dawać tylko osoby wyznaczone do tego przez Wybrańców. UWAGA! Można robić tylko jedną misje nadzień!
|