Wybraniec
LVL P.D.
1 0
2 250
3 750
4 1500
5 2500
6 3750
7 5250
8 7000
9 9000
10 11250
11 13750
12 16500
13 19500
14 22750
15 26250
16 30000
17 34000
18 38250
19 42750
20 47500
21 52500
22 57750
23 63250
24 69000
25 75000
26 81250
27 87750
28 94500
29 101500
30 108750
31 116250
32 124000
33 132000
34 140250
35 148750
36 157500
37 166500
38 175750
39 185250
40 195000
41 205000
42 215250
43 225750
44 236500
45 247500
46 258750
47 270250
48 282000
49 294000
50 306250
Na start dostajemy atrybuty. Atrybuty możemy rozdawać co zdobyty level, a także dostawać na misjach o poziomie trudnym.
Atrybuty różnią się u każdej z ras i pod ras.
Na początku, jeżeli gramy ludźmi, mamy takie statusy:
Siła - 2
Szybkość - 2
Obrona - 2
Wytrzymałość - 3
Udźwig - 1*
Im więcej udźwigu tym więcej można nosić broni. Czyli, jeden punkt = jedna sztuka broni.
Początkowe statusy dla nieśmiertelnych:
Siła - 3
Szybkość - 4
Obrona - 5
Wytrzymałość - 2
Inteligencja - 6*
Im więcej inteligencji, tym więcej można wykonać ataków siłą własnej woli. Czyli, dwa punkty siły umysłu = jeden podstawowy atak na turę.
Początkowe statusy dla bestii:
Siła - 5
Szybkość - 4
Obrona - 7
Wytrzymałość - 3
Inteligencja - 1
Im więcej inteligencji tym bestia jest bardziej kompetentna i może walczyć z większą ilością przeciwników na raz.
Co level zdobywamy 4 punkty do rozdania. Nieśmiertelni dostają 4 + 1, który ten dodatkowy punkt muszą dawać w inteligencje!
Dostawanie P.D.:
P.D. możemy dostawać w dwa sposoby:
Walki:
Wygrana - 300 P.D.
Remis - 150 P.D.
Przegrana - 75 P.D.
Treningowa - 35 P.D.
Misje:
Ciężka - 15000 P.D.
Średnia - 7500 P.D.
Łatwa - 3750 P.D.
Misje mogą dawać tylko osoby wyznaczone do tego przez Wybrańców.
UWAGA! Można robić tylko jedną misje nadzień!
Offline